Klacht Container Cleaning Nederland: ongeoorloofde indienen van factuur

KeppelBoot

CCN stuurt zonder dat er sprake is van een geldige overeenkomst een factuur voor het reinigen van GFT en REST vuilcontainers.
CCN heeft klantenbestand van een andere firma overgenomen maar heeft geen controle uitgevoerd of de oude reinigingsovereenkomsten nog wel geldig zijn. Zonder dat een nieuwe overeenkomst is overeengekomen wordt een factuur ingediend van € 122,10.
Vestiging in Alkmaar neemt telefoon niet op, vestiging Roosendaal geeft geen uitsluitsel.

Schriftelijke bevestiging van CCN Alkmaar (of Roosendaal) dat de factuur onterecht is ingediend en dat deze factuur vervalt.
Ik vrees voor incassobedrijven die straks achter ons aankomen omdat wij de factuur niet betaald hebben en doordat CCN het probleem niet correct in hun administratie hebben afgehandeld.

Wij vinden dat Container Cleaning Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Container Cleaning Nederland?