Klacht Contextlogic B.V.: Artikel nooit gekregen

Klachtnummer
# 577767
Gebruiker
R.J. Blom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb artikel nr.61aa25847219fdf8b 3049517 nooit ontvangen. Wel een aanmaning van klarna. Heb uitstel van betaling gekregen tot7 februari. 2022. Wat nu.

Gewenste oplossing

Alsnog toezending artikel nr.61aa25847219fdf8b 3049517.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Contextlogic B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Contextlogic B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen