Klacht Contextlogic B.V.: Bestelling niet bezorgd

Klachtnummer
# 567640
Gebruiker
Mijn 1e# Dwergpapagaai Mithoo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb wat spullen besteld, tot op heden niet ontvangen.Koos voor Klarna, achteraf betalen. Nu wil Klarna geld zien, maar ik heb de spullen niet.

De oplossing

Kontakt opneemt met klarna, ik heb geen spullen ontvangen,dus ik ga ook niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Contextlogic B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Contextlogic B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen