Klacht Contextlogic B.V.: Ik vind het niet terecht dat ik zoveel tijd moet verspillen om een product die ik niet ontvangen heb

Klachtnummer
# 532200
Gebruiker
Waterman-95
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bericht gekregen dat mijn product ontvangen heb terwijl dat niet het geval is

De oplossing

De bestelde product alsnog laten bezorgen aub!
Anders geld zo snel mogelijk terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Contextlogic B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Contextlogic B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen