Klacht Contextlogic B.V.: Niets geleverd

Klachtnummer
# 562070
Gebruiker
AchtsteMol#906
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betalen en niets geleverd krijgen, dit is de zoveelste keer.
Nooit meer, bovendien niet betalen via Klarna, totaal geen begrip voor iets te betalen,wat je nooit hebt ontvangen!

De oplossing

Wil niets meer te doen hebben!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Contextlogic B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Contextlogic B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen