Klacht Contextlogic B.V.: Wil mijn product ontvangen voor ik betaal.

Klachtnummer
# 562175
Gebruiker
Els
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goeden morgen .
Ik heb 05-08-2021 2 flesjes gemberolie bij jullie besteld en nooit gekregen .
Nu krijg ik een aanmaning van Klarna dat ik €15.53 moet overmaken anders gaat het maar een deurwaarder .

Kunt u dat uitzoeken ,ik wil betalen maar dan wil ik ook mijn product hebben .

Mvg Els Van Leliveld
Mijn bestelnr is 610c3884ce61e6460c585cf0.

De oplossing

Klarna bericht dat ik mijn product niet heb ontvangen ,dus ik ook niet terecht een brief van de deurwaarder wil krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Contextlogic B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Contextlogic B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen