Opgelost door Contract Adviespunt: misleiding en klantonvriendelijk.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 551503
Gebruiker
Harry Dabekaussen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik ben benaderd door contractadvies om over te stappen naar een andere energieleverancier en wel van Eneco naar DGB (offerte 1936809).

De inhoud van offerte bleek achteraf anders dan beloofd in telefoongesprek.

ik heb telefonisch contact gezocht om acceptatie offerte ongedaan te maken. Helaas is "men" niet bereikbaar. ook de vraag om de annulering per email te bevestigen wordt nit beantwoord.

DGB is geïnformeerd, dat ik niet naar hen wil overstappen. Eneco weet, dat ik bij hen wil blijven.

Handelwijze (misleiding en geen reactie) van Contractadvies is onacceptabel.

groet,


Harry

Gewenste oplossing

bevestiging annulering
Geboden oplossing
Bereikbaarheid onvoldoende. Na 5 dagen is op mijn mail een gereageerd en een is een en ander geregeld.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Contract Adviespunt
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Contract Adviespunt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen