Opgelost door Contract Adviespunt: misleiding en klantonvriendelijk.
Details
Klacht
ik ben benaderd door contractadvies om over te stappen naar een andere energieleverancier en wel van Eneco naar DGB (offerte 1936809).De inhoud van offerte bleek achteraf anders dan beloofd in telefoongesprek.
ik heb telefonisch contact gezocht om acceptatie offerte ongedaan te maken. Helaas is "men" niet bereikbaar. ook de vraag om de annulering per email te bevestigen wordt nit beantwoord.
DGB is geïnformeerd, dat ik niet naar hen wil overstappen. Eneco weet, dat ik bij hen wil blijven.
Handelwijze (misleiding en geen reactie) van Contractadvies is onacceptabel.
groet,
Harry
Gewenste oplossing
bevestiging annulering- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.