Wij vinden dat Converse-winkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Converse-winkel.nl: Schoenen besteld en betaald maar niet geleverd!
Details
Klacht
Op 10 mei j.l. heb ik all-star gympen besteld en betaald via converse-winkel.nl. Op 16 mei onving ik het bericht dat de gympen bij het sorteercentrum waren met een track&trace nummer. Op 21 mei ontving ik een e-mail dat de gympen binnen twee dagen geleverd zouden worden. Op 25 mei ontving ik een e-mail dat er iets fout was gegaan in het sorteercentrum en dat ik moest wachten tot het bedrijf binnen twee werkdagen telefonisch contact met me op zou nemen. Dit is nu 5 dagen geleden en mij bekruipt het gevoel dat hier iets niet in de haak is. Zojuist nog een e-mail gestuurd dat ik ervan uit ga dat de schoenen nu binnen 3 dagen geleverd worden anders wil ik het betaalde bedrag van € 130,50 teruggestort op mijn rekening.Gewenste oplossing
Ik wil dat de bestelde schoenen binnen 3 dagen geleverd worden of ik wil het betaalde bedrag van € 130,50 teruggestort op mijn rekeningBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.