Opgelost door Converse: Frauduleuze praktijken van Converse Netherlands B.V./Nike Europe Holding B.V.

angry Opgelost
A. Anoniem

Ik heb mijn aankoop A0025518491 binnen de gestelde termijn ontbonden en mijn bestelling op 25 maart 2021 teruggestuurd naar Converse.com.
Tot op heden heb ik nog cent terug gezien op mijn bankrekening van mijn betaalde aankoopbedrag 57,49 €.

De Wet koop op afstand moet ons beschermen tegen dit soort frauduleuze praktijken van Converse Netherlands B.V./Nike Europe Holding B.V.
(Nike Europe Holding B.V. is de 100% eigenaar van Converse Netherlands B.V.)

Dus waarom wordt dit gigantische milliarden bedrijf, de webshop van Converse com nl niet offline gehaald?
Als je op internet kijkt dan zie je dat talloze mensen besteld en betaald hebben.
Maar dat ze hun betaalde bedrag na retournering, na annulering NIET terug krijgen.
Dat is oplichting.
Zodra ik via mail contact opneem met de klantenservice en mijn geld terug vraag word ik iedere keer met een ander blablabla-we vinden het jammer-smoes voor den domme gehouden.

Wanneer wordt er door de ACM gekeken naar de onbegrijpelijke onvolledige Algemene Voorwaarden op de site van Converse com nl?

Ik vind het een schande dat Converse kennelijk ongestraft wegkomt met oplichting en fraude, dat er blijkbaar geen toezicht is en geen controle is, hoewel zoveel mensen hun volledige aankoopbedrag NIET terugkrijgen van Converse com nl.

Waarom wordt de bankrekening van Converse com nl niet geblokkeerd?
Wanneer grijpt de Autoriteit Consument en Markt in??
Wanneer wordt er eindelijk onderzoek gedaan tegen de malafide praktijken van Converse com nl?
Waarom treedt de ACM niet handhavend op tegen deze internetoplichting om ervoor te zorgen dat Converse Netherlands B.V. / Nike Europe Holding B.V. de wetgeving/ de regels van de Wet Koop op Afstand naleeft?

Ik heb een klacht ingediend bij de Kamer van Koophandel - bij de ACM ConsuWijzer en bij het Europees Bureau voor fraudebestrijding tegen de frauduleuze Conversecom/nl / Nike Europe Holding BV.

En ik heb aangifte gedaan van internetoplichting bij de politie en bij het Landelijk Meldpunt Internetoplichting.
Ik wil mijn geld terug!!

Mijn betaalde aankoopbedrag 57,49 € onmiddelijk terug storten!!

Wij vinden dat Converse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A. Anoniem
Blijft toch ongelofelijk treurig dat ik eerst klachten moet indienen bij instanties voordat ik het aankoopbedrag eindelijk terug heb gekregen Gelukkig. Neemt niet weg dat ik nooit meer iets koop op de website van Converse Er zijn nog genoeg andere webshops! Wijze les voor andere gedupeerden: Laat 101 keer van je horen zodat de rotte webwinkels niet denken ermee weg te komen. Want daar speculeren ze op. Meld je klacht bij de Autoriteit Consument en Markt - bij ConsuWijzer, het Landelijk Meldpunt Internetoplichting enz. Breng je eigen bank en de bank van de foute verkoper op de hoogte. Doe aangifte! Dit alles kost tijd en dit moeite, maar als je ooit iets van je geld terug wilt zien, actie ondernemen! Want er zijn nog een paar wachtenden voor u ...

Ook een klacht indienen over Converse?