Klacht Converse: Geen terugbetaling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na annulering door het bedrijf zelf.

Klachtnummer
# 363737
Gebruiker
Charrel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 april een bestelling gedaan bij converse.com, deze betaald met Ideal. Paar uur later krijg ik een mail dat het geld teruggestort gaat worden omdat de artikelen niet op voorraad zijn. Kan gebeuren...
Ondertussen 16 dagen later nog steeds geen geld retour, mailcontact gehad op 22-4-2019. Hierop werd aangegeven dat de terugbetaling zo spoedig mogelijk geregeld geworden en dan ik dan mail zou ontvangen als het geregeld is. Tot op heden geen mail gehad en geen geld retour gehad.
De wettelijke termijn is 14 dagen.

De oplossing

Zo snel mogelijk terugbetaald worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Converse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Converse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen