Klacht Conversedames.nl: verkeerde levering maar geen retour mogelijk

Klachtnummer
# 123602
Gebruiker
adriannecolijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de genoemde website hebben we 2 paar converse damesschoenen gekocht.
Dit verliep soepel en na enige tijd werd de bestelling geleverd. Wat ons verbaasde was dat we via dhl nog 37,50 aan invoerrechten moesten betalen. Op de site stond shiping free. Bij het openen van de verpakking bleken het de verkeerde schoenen te zijn. Dit hebben we direct gemeld en foto's gestuurd. Nu is het een touwtrekkerij geworden, want vanuit het bedrijf krijgen we vage mails terug in het engels en daarin vertellen ze ons dat we bij een eerstvolgende bestelling korting kunnen krijgen. Retourneren lukt niet ,omdat we geen adres hebben en ondertussen denk ik dat het een buitenlands bedrijf is.
Kortom ; het heeft ons totaal 165,00 gekost en we hebben nog niks.
We hebben deze schoenen op 19-5 ontvangen en het heeft ons nog niks opgeleverd.

De oplossing

Wij ontvangen ons geld terug en wij sturen de schoenen terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Conversedames.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Conversedames.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen