Klacht Cood-e: Misleiding, niet reageren op mails, forumberichten met kritische vragen verwijderen, FB postst verwijderen

Robin

Sinds mijn aankoop heb ik vrijwel dagelijks problemen ondervonden, welke rechtstreeks aan de software van COOD-e TV valt te wijten.

Mijn apparaat is nu niet meer op te starten, maar op mijn mails krijg ik geen antwoord. Als ik mij tracht te registreren op het forum om mijn vragen dan maar aan medegedupeerden voor te leggen, krijg ik doodleuk de melding dat die registratie eerst akkoord moet worden bevonden. Op basis waarvan dan?

Ik heb het nu namelijk al 3 keer geprobeerd en al 3 keer hoor ik niks meer en kan ik evenmin reageren op het forum.

Vervolgens heb ik mijn relaas op de facebook pagina van COOD-e gedaan. Binnen no-time werd dat bericht verwijderd.

COOD-e wil snel geld verdienen en de manier waarop zij handelen is niet bepaald bonafide. Ze hebben de open source software potdicht geschroefd waardoor je altijd afhankelijk van hen blijft om te kunnen updaten.

- Een enorme mea culpa
- Geld terug
- Schadevergoeding voor alle uren die ik aan dit stuk schroot heb verspild.
- Openbaar maken van de firmware, zodat andere gedupeerden zich kunnen ontdoen van deze oplichters.

Wij vinden dat Cood-e hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!