Opgelost door Cookinglife.nl: Kapotte schaal geleverd, geen reactie/contact.
Details
Klacht
Via Woldring/Cookinglife kreeg ik wijnglazen en een schaal van Arzberg/Tric opgestuurd. De artikelen zaten in een grote doos die open was geweest en weer halfgebakken met een stukje tape was afgeplakt. De glazen zaten in een goed beschermd doosje en waren in orde. De schaal echter lag helemaal in diggelen in z'n doosje. Het was weekend toen ik de doos ontving, maar gelijk op maandag 31 oktober heb ik een mail gestuurd met foto's van de kapotte schaal. Toen ik niets hoorde heb ik nogmaals gemaild, tevens heb ik via de website het retourformulier verzonden met eveneens de foto's. Gisteren heb ik wederom een herinnering gestuurd, zowel naar Woldring als naar Cookinglife. Het is inmiddels 11 november, ik heb (behalve spam waar ik niet om gevraagd heb) geen enkele reactie mogen ontvangen. Laat staan mijn geld terug. Waardeloos en schandalig!Gewenste oplossing
Het aankoopbedrag terugstorten op mijn rekening.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.