Klacht Cool-box.store: Leveren te laat en slechts de helft van wat is afgesproken.

L.A. Bollebakker

Deze zaak komt uit China en levert geen 1+1 gratis zoals ze beloven en ook niet binnen 3 weken, wat zij zelf aangeven. Zijn telefonisch niet te bereiken. Herhaaldelijk gemaild, maar sturen steeds dezelfde reactie. Gaan inhoudelijk niet in op mijn klacht en voorstel om het op te lossen (2de setje sturen of de helft van mijn geld terug). Ook de kwaliteit is matig en het was een andere maat dan ik had besteld.

Een setje nasturen of de helft van mijn geld terug = 15 euro.

L.A. Bollebakker
    Wederom een standaard reactie gehad, wat geen oplossing biedt. Er wordt nog steeds niet in gegaan op mijn specifieke probleem, noch op de door mij voorgestelde oplossingen.

L.A. Bollebakker
Cool-box.store blijft nog steeds met dezelfde standaard mails reageren, gaat niet in op mijn klacht, noch op mijn voorstel om het op te lossen. Zijn ook niet telefonisch te bereiken. Slecht bedrijf dus, nooit meer wat bestellen wat mij betreft.

Ook een klacht indienen over Cool-box.store?