Klacht Cool-box.store: Refund blijft achter, verzendkosten 29€

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 486152
Gebruiker
F. Dries
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Levering 1 set besteld 3 sets, kwaliteit zwaar beneden pijl (rotzooi) refund gevraagd, moest het terug sturen met T&T eigen kosten 29€, is ontvangen in China maar zit nog te wachten op het geld.

De oplossing

Terug betaling kosten

3 reacties

  1. Auteur
    F. Dries
    Datum
    Waardeloos bedrijf en jammer dat dit zo maar lukt en dat ze er mee weg komen. Dom van ons om hier zo een order te plaatsen
  2. Auteur
    F. Dries
    Datum
    Still waiting for our money.
  3. Auteur
    F. Dries
    Datum
    When will you end this story and pay back

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Dries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit meer zaken mee doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Cool-box.store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen