Klacht cool4girlz: Geen levering van het bestelde en betaalde artikel, geld kwijt

JCNA

Wij hebben 20 mei jl. een pillow pet (pinguin) bij cool4girlz.com besteld en betaald (€ 23,90). Deze bestelling is ook door cool4girlz.com bevestigd middels een e-mail. Sinds 20 mei hebben we niets gehoord of ontvangen over de levering, ondanks herhaalde berichten (e-mails, voicemails) van onze kant.
Op vrijdag 7 juni, toen er eindelijk op een telefoonnummer werd opgenomen, heeft cool4girlz.com aangegeven dat het artikel niet leverbaar zou zijn en dat we uiterlijk maandag 10 juni ons geld teruggestort krijgen. Vandaag, donderdag 13 juni, nog steeds geen geld terug. Telefoon en mail worden niet beantwoord.

Geld terug (€ 23,90)!

Wij vinden dat cool4girlz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JCNA
    Geld is inmiddels retour, maar daar heb ik wel erg veel moeite voor moeten doen. Verder ook geen excuus o.i.d. Nooit meer iets bestellen op deze website/bij deze mevrouw!

JCNA

Ook een klacht indienen over cool4girlz?