Opgelost door Coolblue.nl: Rep. tervergeefs ( 2x) ; nieuw app. niet leverbaar, CB geeft geld niet terug. ik wil geld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456199
Gebruiker
Kuiper-Roele1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

is al opgenomen. Defecte Nespresso , 5 maanden na aankoop , defect. Na 2 x terugsturen nog steeds kapot. CB gaat tegoedbon geven omdat het apparaat niet meer te leveren is. Ik heb niets aan een tegoedbon en wil aankoopbedrag ( bijna 140 euro) terug op mijn rekening. Wat is mijn recht ?

De oplossing

geld terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Kuiper-roele,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompasnl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat ontzettend vervelend dat het zo tegen zit met jouw aankoop. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en natuurlijk lossen we dit direct voor je op.

    Binnen 3 - 5 werkdagen is het aankoop bedrag teruggestort op jouw rekening.

    Ons excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kuiper-Roele1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk, door bemiddeling Consumentenbond, mijn recht verkregen. Het aankoopbedrag van het 'ongelukkige' apparaat is door CB overgemaakt. Dank aan klachtencompas.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen