Opgelost door Coolblue.nl: Rep. tervergeefs ( 2x) ; nieuw app. niet leverbaar, CB geeft geld niet terug. ik wil geld

Kuiper-Roele1

is al opgenomen. Defecte Nespresso , 5 maanden na aankoop , defect. Na 2 x terugsturen nog steeds kapot. CB gaat tegoedbon geven omdat het apparaat niet meer te leveren is. Ik heb niets aan een tegoedbon en wil aankoopbedrag ( bijna 140 euro) terug op mijn rekening. Wat is mijn recht ?

geld terugstorten

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Kuiper-roele,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompasnl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het zo tegen zit met jouw aankoop. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en natuurlijk lossen we dit direct voor je op.

Binnen 3 - 5 werkdagen is het aankoop bedrag teruggestort op jouw rekening.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Kuiper-Roele1
Uiteindelijk, door bemiddeling Consumentenbond, mijn recht verkregen. Het aankoopbedrag van het 'ongelukkige' apparaat is door CB overgemaakt. Dank aan klachtencompas.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?