Klacht Coolblue.nl: 144Hz Monitor, blijkt geen 144Hz weer te geven.

Hanzo

Heb in februari een monitor gekocht, onder de veronderstelling dat deze 144Hz was, omdat dit ook werd aangegeven. Maar achteraf, nadat ik een 2e scherm heb aangeschaft die WEL 144Hz is, het verschil duidelijk zie. Na wat onderzoek op bijv: Reddit.com, zijn er veel mensen die hetzelfde probleem hebben, dat dit scherm frames skipped. Dit is dus geen ECHT 144Hz scherm. Dit heb ik net uitgelegd aan CoolBlue, aan de telefoon, en alweer willen ze mij hier niet mee helpen, want volgens hun: Wat de fabrikant ons zegt, is waar. En het is langer dan een maand geleden, dus helaas.

Dit vind ik erg slecht, gezien ik al lang en veel bij hun gekocht heb, maar ze willen me alweer niet helpen. De vorige keer had ik ook een klacht, waar ze me niet mee wouden helpen, en toen het op Klachtenkompas stond, had ik opeens gelijk en kreeg ik iemand anders die het wel oploste.

CoolBlue zijn motto klopt dezer dagen niet meer, ik merk weinig van de klantenservice tegenwoordig, en dit weerhoud mij ook weer om hier aankopen te doen.

Monitor terug nemen.

Coolblue.nl
    Beste meneer Janssen,

Wat ontzettend jammer dat u merkt dat de monitor geen 144 Hz beeldverversing heeft. We zien inderdaad dat dit wel door de fabrikant wordt aangegeven. Vandaar dat wij deze informatie ook op de website vermelden. Graag willen wij dit alsnog navragen bij onze productspecialist navragen om hier zeker van te zijn. De productspecialist zal de specificaties bij de fabrikant opvragen en u binnen 48 uur van een reactie voorzien.

Als u nog andere vragen heeft, dan horen wij het graag.

Met vriendelijk groet,

Coolblue.
    Hanzo
    Nogmaals, dat AOC dit verkoopt als 144Hz monitor is een feit. Daar hoef je geen productspecialist voor in te schakelen, het is hetgene is dat ik klant van jullie ben, en ik dit ondeugelijk product bij jullie heb gekocht. Dat dit via Klachtenkompas moet is al te gek voor woorden, want via de telefoon word ik niet geholpen.

Simpel google intikken en AOC G2460FQ not 144Hz intikken en voila.

Jullie waren eerst altijd van de Klantenservice hoog houden, maar volgens mij is Pieter dit vergeten.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?