Klacht Coolblue.nl: 6 maanden oud machine van 1200 euro wordt niet gerepareed

Mitskan

mijn heel dure machine wordt niet gerepareerd. al 3 keer heen en weer gestuurd en coolblue zegd gewoon "reparateur kon je probleem niet vinden", dus het aparaat wordt gewoon teruggestuurd zonder overleg met mij. er is heel zichbaar probleem, ik heb alle video bewijs verzameld maar ze willen geen videos zien en ze willen ook geen contact gegevens van hun reparateur doorgeven. elke "reparatie" kreeg ik terug mijn machine nog meer kapot dan vroeger. eerste keer had ik een lekkage in een deksel, maar ik moest ALLES naar reparatie sturen, nu na 3 keer "reparaties" heen en weer, ratteld alles met gebruik en ik krijg nogsteeds een onzin feedback van hun reparateur dat er niets mis met mijn machine. coolblue enige reactie: "dan stuur hem nog een keer naar reparatie" geen verder realistische oplossing. dus ik ga komende week mijn machine van de derde "reparatie" terug krijgen en moet vierde keer terug naar reparatie sturen. het eidigt gewoon niet. dat is niet normaal...

nieuw vervangende product dat goed en soepel werkt. ik heb nul vertrouwen in hun "reparatie" service.
Helemaal geen oplossing. Ze zeggen nogsteeds dat het probleem niet bestaat!

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Mitskan,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk een hele vervelende situatie. Spijtig genoeg hebben wij geen goed nieuws en moeten wij jouw verwijzen naar de e-mail van Lucy op 15-06-2022. De reparateur kan geen geen defect vinden. Sorry.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?