Opgelost door Coolblue.nl: Aanbieding niet nakomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108990
Gebruiker
e.hartman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via mail een aanbieding ontvangen voor een tegoedbon bij een bestelling voor die specifieke dag, bestelling geplaatst en geen bon ontvangen. Klanten service gebeld, zij vertellen mij dat zij die bon niet hebben en dat ik dus pech heb. Leidinggevende 'mag' niet aan de telefoon komen. Als consument ben ik misleid en word ik voor een dichte deur geplaatst.

De oplossing

Dat Coolblue zijn beloftes nakomt en dat ik gecompenseerd word in de vorm van de welness tegoedbon of een gelijkwaardige vergoeding.

2 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer Hartman,We zien dit inmiddels al opgelost is en dat u alsnog het wellness voucher toegestuurd krijgt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
    Coolblue
  2. Auteur
    e.hartman
    Datum
    De oplossing zoals die nu door Coolblue is aangeboden voldoet aan mijn verwachting.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
e.hartman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen