Klacht Coolblue.nl: Bar van de Amerikaanse koelkast niet bruikbaar na 3x repareren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456583
Gebruiker
bezigebij#2020
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 december 2016 heb ik bij u een Samsung Amerikaanse koelkast type RSG5PURS1 gekocht die niet de eigenschappen bezit die voor normaal gebruik nodig zijn. De klachten zijn namelijk: de demper van de bar heb ik afgelopen week voor de derde keer moeten laten repareren, waarbij ik voor de derde keer een deel van de kosten heb moeten betalen. Afgelopen week is de demper wederom vervangen en de monteur vertelde me dat de bar niet te gebruiken is om een glas of iets dergelijks op te zetten, daar is de klep veel te gevoelig voor, en dat is dus hoogstwaarschijnlijk de reden waarom de demper elke keer opnieuw stuk gaat. Wij hebben eenzelfde type koelkast al eerder gehad en nooit problemen met de bar gehad. Aangezien ik de bar nu niet meer kan gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoeld is, bij vergelijkbare modellen op jullie site wordt de bar duidelijk omschreven als blad waarop een drankje kan worden ingeschonken, kan deze koelkast bestempeld worden als een ondeugdelijk product. 

De oplossing

Meerdere malen heb ik telefonisch jullie, en ook Samsung, in de gelegenheid gesteld de klacht te verhelpen, maar omdat jullie mij deels voor de kosten op laten draaien en dit gebrek telkens terugkomt zie ik mij genoodzaakt een schadevergoeding te eisen of levering van een nieuw exemplaar. Als dit niet op een redelijke manier wordt opgelost zal ik onze overeenkomst ontbinden en mijn geld terugvorderen.
 

2 reacties

  1. Auteur
    bezigebij#2020
    Datum
    Coolblue heeft contact gezocht, maar er is helaas nog geen oplossing!
  2. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw vd Assem,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk een hele vervelende situatie. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en blijkt dat er veelvuldig contact is met onze klachten afdeling.

    Wij stellen voor om de communicatie via één kanaal te laten verlopen.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bezigebij#2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is niet naar tevredenheid opgelost!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen