Klacht Coolblue.nl: Bestelfouten en problemen nummerportering conform wettelijke termijn.
Details
Klacht
Bij Coolblue heb ik telefonisch een mobiel besteld.Eerste bestelling is eenzijdig geannuleerd zonder opgaaf van reden.
Aansluitend telefonisch tweede bestelling geplaatst.
Voor levering aan mij persoonlijk moest ik gehele dag thuis blijven. Alleen tegen betaling van € 10,- kon ik een avond levering realiseren met tijdslot van drie uur.
Van Coolblue heb ik twee nota's ontvangen met verzoek tot betaling van de de door Coolblue eenzijdig geannuleerde bestelling en de nieuwe bestelling. Bijzondere zaak nota voor een geannuleerde bestelling.
Voor de nummerportering van een prepaid nummmer naar mobiel abonnement is nu een termijn van een maand opgegeven.
Volgens Consuwijzer moet mijn nieuwe (telefoon) aanbieder nummerportering binnen tien werkdagen regelen. Ik ga er vanuit dat Coolblue hiervoor zorg draagt uitgaande van de oorspronkelijke datum nummerportering.
Gewenste oplossing
Nummerportering binnen wettelijke termijn gerekend vanaf oorspronkelijk datum aanvraag nummerbehoud. Compensatie voor gemaakte fouten door Coolblue. Betere opvolging naar aanleiding van klachten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.