Opgelost door Coolblue.nl: Bestelling kan in tegenstelling tot de verwachting wel 2 weken gaan duren.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 554558
Gebruiker
Cannonball-TX
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd. Dus hoppa dat cadeautje bestellen voor je zoontje, en ook nog eens op voorraad dus dan moet die morgen bezorgd toch gaan lukken. En ach wat als het een dagje later is, ik ben niet de moeilijkste nog 1 dag kan ik ook ook mee leven. Je besteld ten slotten iets ruim van te voren toch?

En betalen dat doen we direct, boter bij de vis omdat coolblue toch de volgende dag het pakketje gaat bezorgen toch?

Nou na een gesprek met de klantenservice, is het druk bij de vervoerder (niet bij postNL die hebben mijn bestelling bij karwei om 19:00 en de voldende dag bezorgd op TEXEL!!!)

Dus die fantastische glimlach wordt bezorgd door hun eigen bezorgdienst? Maar de klantenservice gaat proberen mij er ergens tussen de route te krijgen. Anders 2 weken wachten!!! WAT?!?! Hoe dan?!?

Geen glimlach van mij iig.

De oplossing

Hoe wil je geholpen worden? Laten we gaan beginnen met het pakketje leveren, anders gewoon terugstoren en dan ga ik wel ergens anders shoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Cannonball-TX
    Datum
    Nou klantenservice geeft aan dat ik gisteren door de bezorgdienst gebeld ging worden. Dat is niet gebeurd. Telefonische wachtrij is minimaal 15 tot 20 minuten. Ik wens iedereen suc6 met bestellingen bij coolblue. Dit bedrijf gaat door geldzucht door de eigenaren gebukt.

  2. Auteur
    Cannonball-TX
    Datum
    Nou de saga gaat verder. Inmiddels heb ik vorige week de bestelling geannuleerd, en mijn geld teruggevraagd. Overigens gaat het om een TV welliswaar niet een hele dure maar toch wel een bedrag van belang.

    Vandaag kwamen ze de niet geleverde tv ophalen... We zijn inmiddels ruim 2 weken verder, het geld is bij coolblue de tv ook.

    En dan die geweldige gemaakte klantvriendelijkheid, duidelijk instructie gehad de discussie vooral niet online oplossen. En een kado aanbieden als het opgelost is (dat is ze nog niet gelukt).

    En als ik aangeef dat het een cadeautje betreft ze er op meerdere kanalen (twitter, mail) er maar vanuit gaan dat het zijn verjaardag is :D daar krijg ik dan wel een glimlach van. Cadeautjes kunnen volgens coolblue alleen met verjaardagen of zou het een template zijn?

    Kortom nog niet opgelost.... en hier overigens geen reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cannonball-TX
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3weken is het gelukt om het bedrag terug te storten. Ben wel angstig om nog iets bij coolblue.nl te kopen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen