Klacht Coolblue.nl: bezorging zeer slecht geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 467343
Gebruiker
fredjeschuit
Datum
3 reacties

Details

De klacht

er zou vandaag een levering plaatsvinden van 2 apparaten .
hele dag thuis geweest.
opeens een mail dat wij niet thuis waren.
helaas hebben wij camara's aan huis hangen dus erop gekeken en niemand van coolblue of busje gezien .
bezorgers zullen wel geen zin hebben gehad.
meteen gebeld 20 minuten in de wacht en dan krijg je sorry's en begrip maar geen oplossing.
woord service kennen ze daar ook niet.
en als ze nu service zouden leveren dan zouden ze het morgen komen brengen.
nu mag ik weer een week wachten .
oude apparaten zijn al weg.
dus geen koeler en geen vrieskast
coolblue alles met ellende ....wat een ...firma...

De oplossing

lever service en kom je afspraken na.
ik heb besteld betaald en ben er op afgesproken tijdstip.
coolblue int int int en komt dan niet opdagen

bestand PDF niet te kiezen via bestand kiezen

3 reacties

  1. Auteur
    fredjeschuit
    Datum
    chaos bij coolblue.
    hoor verschillende verhalen en na vragen van oorzaak niet bezorgen kreeg ik te horen dat ik niet thuis was...
    lekkere service.
    poging .....komt nu op 1 augustus ..heb er geen vertrouwen in..
    reageren op klacht gebeurt ook niet ...
  2. Auteur
    fredjeschuit
    Datum
    reden voor niet leveren heb ik nog steeds niet.
    compensatie van 40€ is een lachertje.
    service kunnen ze niet
  3. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Pieters,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen met jouw bestelling. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

    Ondertussen loopt er een dossier bij onze collega's van de backoffice. Wij stellen voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen.

    Ons excuus voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fredjeschuit
Datum
Uiteindelijke oplossing
tja ik moet elke keer met mensen chatten/mailen die er geen verstand van hebben en klanten behandelen als kleine kinderen... voor die onzin ben ik te oud. dus kom eens met een oplossing of iets wat er op lijkt....en laat eens iemand met verstand van zaken antwoord geven .. en beantwoord eens mijn vragen .... is toch niet zo moeilijk ...maar jullie maken het moeilijk ...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen