Klacht Coolblue.nl: Btw teruggave niet uitbetaald, originele factuur met douanestempel is niet meer te lokaliseren

sad Niet opgelost
Vriezenaar

In verband export van goederen, brief gestuurd met originele kassabon inclusief douanestempel naar het kantoor van CoolBlue, begin november. Bij navraag, blijkt de brief aangekomen, onbeantwoord, en is de locatie van de brief niet meer te bepalen. Btw bedrag a €25,16. Bij het gebrek aan de originele factuur met douanestempel, is het btw bedrag door mij niet meer te claimen bij, bijvoorbeeld Vatfree of Globalblue. Hierover mail contact gehad, Coolblue wil mij hierin niet tegemoet komen.

Hierbij ben ik van mening dat CoolBlue nalatig is geweest in het communiceren op schriftelijk schrijven. Er is niet ontkend dat de brief is ontvangen, en in de mail wisseling wordt het volgende gemeld: "Jouw factuur is op het hoofdkantoor van Coolblue terecht gekomen in november 2017. Op het moment dat wij niets met zo'n factuur kunnen, sturen wij deze retour naar de klant. Ik vind het heel spijtig om te zeggen, maar wij hebben jouw factuur met douane stempel niet meer in ons bezit en kunnen je daarom ook niet verder helpen."
Deze brief is niet retour gekomen, noch heb ik enige reactie ontvangen, dan wel per telefoon of mail.

Er wordt geen tegemoetkoming geboden. Het gaat hierbij om een laag bedrag, en ben van mening dat een bedrijf wat predict dat het service hoog in het vaandel heeft staan, dat dit ronduit slecht is. Andere bedrijven waarmee ik zaken doe, waar vergelijkbaar schrijven naar toe gaat, hebben allemaal nog uitbetaald.

Op een of andere manier een tegemoetkoming, ofwel in de vorm van een tegoedbon ofwel uitbetaling of iets dergelijks.
Geen oplossing geboden. Post is nooit aangekomen terug. Twijfelachtig of dit daadwerkelijk wel terug is gestuurd door Coolblue. Ten aanzien van informatie inwinnen van tevoren: het is niet te vinden op hun eigen site.

Coolblue.nl
    Beste meneer van der Kooij,

Bedankt voor het kenbaar maken van je klacht. Heel vervelend te lezen dat het zo gelopen is. Je hebt op eigen initiatief ervoor gekozen om je factuur met douane stempel naar Coolblue op te sturen. Op het moment dat je vooraf informatie had ingewonnen, hadden wij je graag geholpen. Wij verwijzen je dan door naar Vatfree.com. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Jouw post is retour gestuurd. Verder kunnen we je hier helaas niet mee van dienst zijn.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?