Klacht Coolblue.nl: Cadeaubon geldigheid

Klachtnummer
# 130781
Gebruiker
G.M. Neeleman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn werk een cadeaubon van coolblue gevraagd, deze heb ik gekregen en tot mijn stomme verbazing zat hier een houdbaarheid op van 1 jaar. Vooral omdat ik dit niet verwachtte van coolblue heb ik dit niet van tevoren uitgezocht. Aangezien ik voor een beamer wilde sparen zou mij dat waarschijnlijk ongeveer 1,5 a 2 jaar gaan duren. Dus niet binnen 1 jaar. Het feit dat mijn collega jullie 50 euro geeft een jullie vervolgens zeggen dat die maar 1 jaar geldig is, schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Ik moet nu dus maar een cadeau uitkiezen waar ik niet op zit te wachten?

Inmiddels heb ik zowel via WhatsApp als via de Facebook pagina hier contact over gehad, er wordt alleen een sorry zonder goede oplossing of tegemoetkoming geboden .

Ik vind dit zo jammer, ik had nooit verwacht dat ik ooit een klacht zou aanschrijven over coolblue, het bedrijf waar ik alleen maar lovende woorden over sprak en mensen aanraadde om spullen te kopen.

Gewenste oplossing

Ofwel de cadeaubon verlengen tot na de kerst van 2016 ofwel een tegemoetkoming in een beamer oid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen