Opgelost door Coolblue.nl: CencuurBlue wil geen oplossing dieden

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 320896
Gebruiker
ZeerBoos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

CoolBlue sluit klachten op deze website zonder oplossing.
Probeert alles buiten deze website om op te lossen zonder daarbij te denken aan de klant (lees eigen gewin)
Negatieve punten mogen blijkbaar niet lang open blijven van CencuurBlue.

Fijt blijft dat een van de medewerkers mijn retour ongevraagd geleend heeft en daar de klant daarvan niet de dupe mag worden.

Pakket is ongeschonden en onbeschadigd ontvangen door CoolBlue en na 8 dagen is het pakket bewerkt door CencuurBlue.
Plots is de helft weg en kan de klant fluiten naar zijn artiekel.

De oplossing

Horloge retour gerepareerd

4 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Viola,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Het postonderzoek loopt nog en daarmee is het alles behalve afgedaan voor Coolblue. Wij kiezen voor communicatie via één kanaal. Zo ontstaan er juist geen misverstanden. De uitkomst van jouw postonderzoek en de oplossing delen wij met jouw door middel van een e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue
  2. Auteur
    ZeerBoos
    Datum
    CencuurBlue is weldegelijk verantwoordelijk voor de verzending als opdrachtgever en betaler van de portokosten. Daarnaast heeft PostNL bevestigd dat het pakje onbeschadigd door CencuurBlue ontvangen is.
    CencuurBlue kiest er voor het pakje 8 dagen te laten staan voor het te behandelen.
    In die tussentijd is het pakje in jullie beheer dus ook jullie verantwoordelijkheid aldus het juridisch loket.

    Alles voor een glimlach :-)
    Ik kan er alleen maar om lachen hoe jullie met klanten om gaan.
    Nooit meer CoolBlue voor mij
  3. Auteur
    ZeerBoos
    Datum
    Nog steeds geen officiële reactie van Cooblue op het postonderzoek.
    Sporthorloge is nog steeds niet terecht nadat het is meegenomen door een medewerker van Coolblue
  4. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Viola,

    Wederom bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Het dossier is nog steeds bij ons in behandeling en hopen hebben wij goed nieuws. Binnen 3-5 werkdagen is het aankoopbedrag terug gestort op jouw rekening.

    Het spijt ons oprecht dat het zo heeft moeten duren, we moesten echt het een en ander uitsluiten. Via een aparte e-mail ontvang je nog bericht van bovenstaande.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZeerBoos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Plots na vele mailtjes dat ik het horloge niet zou hebben opgestuurd heeft Coolblue het product beoordeeld... Vreemd, het was toch weg? Geld terug gekregen in de vorm van shop tegoed. Standaard mail verder geen enkele uitleg of excuus. Zeer teleurstellend
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?