Klacht Coolblue.nl: Coolblue & Postnl raakt pakket kwijt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 618103
Gebruiker
Johan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 26-03-2022 pakket retour gedaan precies zoals Coolblue mij vroeg te doen? Blijkbaar is mijn pakket kwijtgeraakt, wat Postnl aangeeft. Tot op heden geen enkele vorm van hulp gehad van Coolblue. Voel me zwaar opgelicht. 3SCBRT9441117

Gewenste oplossing

Opsporen en oplossen zoals het van de wet moet
Geboden oplossing
Coolblue laat klant stikken. Stel oplichters zijn het
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen dat je baalt. Je hebt contact gehad met onze bezorgafdeling. Wij kunnen hier niets aan toevoegen.

    Met vriendelijke groet, Coolblue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen