Klacht Coolblue.nl: Coolblue faalt, wederom

Michelle

3 januari koelkast besteld, 6 januari levering gepland en vakantiedag voor opgenomen. 5 januari om 2100 in de avond word de bestelling geannuleerd met de mededeling dat de koelkast niet in het magazijn staat en niet geleverd kan worden. Ipv een passend alternatief bieden mag je zelf gaan bellen om te vragen wat de verdere gang van zaken is.

Tegen beter weten in toch een nieuwe koelkast besteld op 22 februari. Word door 2 super vriendelijke jongens gebracht, de deur is aangepast naar links zoals besteld helaas is de knop voor het waterpas stellen van de koelkast niet terug geplaatst bij het veranderen van de draairichting van de deur.

2 vakantiedagen lichter en het interesseert precies niemand wat bij cool blue. Menselijke fout, kan gebeuren. Het beste alternatief dat geboden kon worden is dat de koelkast omgeruild word. Ieder logisch denkend mens zal zeggen haal een knopje onder een andere koelkast vandaan en help je klant maar bij coolblue is dat volledig irrelevant. Doen we niet. Kan niet aan begonnen worden. In plaats daarvan kan ik mijn vrije dag morgen doorbrengen in huis wachtend op coolblue om een hele koelkast om te ruilen ipv een nieuwe draaiknop te regelen. Waardeloos, wederom.

Als coulance is het minste wat je dan kan doen een klant een tijdsvak geven dat schikt. Heb al aangegeven dat ik verwacht dat de medewerkers zelf de koelkast meenemen en de andere op de gewenste plek zetten en dat vond Willem voldoende coulance.

Aangezien ik met gescheurde enkelband het voor elkaar heb gekregen de koelkast op de gewenste plek te krijgen verwacht ik dat een bezorger dit met 2 vingers in z'n neus kan. Geen bijzondere service hoor, echt niet. Er zitten wieltjes onder de koelkast.

Compensatie voor de 2 vakantie dagen, wees creatief. Neem een modaal salaris en bereken wat 2 vakantie dagen kosten.

Michelle
    Tot op heden nog geen reactie gehad. Afgelopen week zijn er 2 jongens gekomen om de koelkast om te ruilen, heb de situatie telefonisch uitgelegd toen de bezorger belde om te zeggen dat zij in de buurt waren. Ipv de koelkast om te ruilen, hebben ze zoals ik al had voorgesteld bij de klanten service alleen het specifieke onderdeel erop geschroefd. De jongens hadden helaas geen mondkapjes bij zich en gaven aan dat zij dan weer helemaal naar beneden moesten (3e verdieping) dus heb ik ze mondkapjes gegeven. Wellicht handig het personeel het belang van mondkapjes nog even uit te leggen.

Verwacht nog steeds een reactie.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?