Opgelost door Coolblue.nl: Coolblue komt koopovereenkomst niet na

content Opgelost
JH85

zaterdag wasmachine besteld, kon de volgende dag NIET geleverd worden, zoals wel altijd wordt gezegd. Dan maar woensdag levering, speciaal hiervoor vrij genomen. Krijg ik dinsdag rond de middag een e-mail dat de wasmachine niet leverbaar is!!!???

Na contact wordt een gelijkwaardige aangeboden maar dan mag ik het verschil grotendeels gaan bijbetalen, ik ga hier niet mee akkoord. Dan vraag ik om iemand te spreken met wie ik dit kan oplossen, blijkt dat dezelfde dag niet mogelijk te zijn! Terwijl ik de woensdag nog steeds vrij heb en ik zonder wasmachine zit! Bel ik om de levertijd te vragen van de bestelde wasmachine, blijkt de vorige medewerker de andere aangeboden wasmachine op eigen initiatief gewoon te hebben besteld voor mij en waarbij ik dus duurder uit ben! Ongelofelijk! Mijn probleem gaat nog om een bedrag van 50 euro en dat kan niet worden opgelost. En dat voor een vaste klant die al bijna voor 3000 euro aan spullen heeft besteld!! Ik was altijd heel tevreden over de service, maar dit slaat bij mij alles!

Als ik duidelijkheid krijg over de levertijd van de door mij oorspronkelijk bestelde wasmachine.

of

De gelijkwaardige wasmachine wordt aangeboden voor dezelfde prijs incl cashback.

Coolblue.nl
    Beste Joost,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dat verdient geen schoonheidsprijs. Uit jouw order maken we op dat via klacht.nl het reeds door onze collega is opgelost.
    Daarom sluiten wij deze klacht en wensen je een fijn weekend.
    Coolblue

JH85
Tot een oplossing gekomen met Coolblue. Alleen wederom wordt de afspraak NIET nagekomen! Vandaag krijg ik een mail en sms dat de bezorgers onderweg zijn, maar dan krijg ik een belletje van de bezorgers dat de wasmachine niet klaarstaat op het depot. En dus gaat de levering wederom niet door, dit keer 30 minuten van tevoren afbericht. Je snapt dat ik nu echt boos ben! Voor de 2e keer een speciaal thuisgebleven voor de levering en weer de afspraak niet nakomen! Wederom in afwachting van een oplossing... 3e keer is de afspraak nagekomen en er is een compensatie aangeboden waar ik tevreden mee ben. Het heeft even geduurd, maar het is wel netjes opgelost uiteindelijk.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?