Klacht Coolblue.nl: Coolblue laat mij in de kou staan door overschrijding garantie periode met een maand.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 295485
Gebruiker
Macwikki
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een apple AirPort Extreme gekocht op 26-01-2016 bij Coolblue.
Na ongeveer 13 maanden verander ik mijn thuis configuratie qua netwerk, en kom ik erachter dat er twee netwerk poorten niet normaal werken. Deze poorten vallen telkens uit.
Ik had dit ongemak gemeld bij Coolblue, drie weken later op 19-05-2017 heb ik een nieuwe apple airport extreme thuis gestuurd gekregen.
Super service van Coolblue.
Nu na nog geen 10 maanden heeft deze airport de geest gegeven en gaat niet meer aan, dit heb ik op 24-02-2018 gemeld bij Coolblue.

Deze keer willen ze echter niet meewerken met mijn probleem, de garantie periode van de eerste aankoopdatum ( 26-01-2016) is met een maand verstreken en sturen mij naar de producent.

Terwijl het nieuwe omgeruilde product nog geen jaar oud is.
Ik vind het niet normaal dat binnen twee jaar twee precies dezelfde apparaten kapot gaan, je mag toch wel verwachten dat een router een langere levensduur dan 1,5 jaar heeft.

Coolblue laat mij door een overschrijding van een maand in de kou staan

De oplossing

Een vervangend product.

4 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer van van Wessel,

    Bedankt voor het kenbaar maken van je klacht.
    Vervelend om te moeten lezen dat je wederom problemen hebt met je Apple Airport.

    Zou je ons het ordernummer of retournummer van je Apple Airport kunnen toesturen naar Geenglimlach@coolblue.nl ?

    Wij kijken graag met je mee.

    Met vriendelijke groet,

    Coolblue
  2. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer van Wessel,

    Bedankt voor de reactie. Helaas is dit geen factuurnummer van Coolblue. Wellicht is het prettig om via geenglimlach@coolblue.nl de postcode en huisnummer door te geven.
    Na ontvangst gaan wij graag voor je aan de slag
    Met vriendelijke groet,
    Coolblue
  3. Auteur
    Macwikki
    Datum
    Hallo Coolblue,

    Het kan inderdaad zo zijn, ik heb mij vertapt met een getal. Het moet zijn, 801090600.
    Ik zal via de e-mail mijn gegevens sturen.

    met vriendelijke groet,
    R van Wessel
  4. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Wessel,

    Bedankt voor de reactie, via e-mail hebben wij de factuur met ordernummer ontvangen. Vanuit daar zullen wij het contact verder onderhouden.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Macwikki
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen