Klacht Coolblue.nl: Coolblue laat mij in de kou staan door overschrijding garantie periode met een maand.

sad Niet opgelost
Macwikki

Een apple AirPort Extreme gekocht op 26-01-2016 bij Coolblue.
Na ongeveer 13 maanden verander ik mijn thuis configuratie qua netwerk, en kom ik erachter dat er twee netwerk poorten niet normaal werken. Deze poorten vallen telkens uit.
Ik had dit ongemak gemeld bij Coolblue, drie weken later op 19-05-2017 heb ik een nieuwe apple airport extreme thuis gestuurd gekregen.
Super service van Coolblue.
Nu na nog geen 10 maanden heeft deze airport de geest gegeven en gaat niet meer aan, dit heb ik op 24-02-2018 gemeld bij Coolblue.

Deze keer willen ze echter niet meewerken met mijn probleem, de garantie periode van de eerste aankoopdatum ( 26-01-2016) is met een maand verstreken en sturen mij naar de producent.

Terwijl het nieuwe omgeruilde product nog geen jaar oud is.
Ik vind het niet normaal dat binnen twee jaar twee precies dezelfde apparaten kapot gaan, je mag toch wel verwachten dat een router een langere levensduur dan 1,5 jaar heeft.

Coolblue laat mij door een overschrijding van een maand in de kou staan

Een vervangend product.

Beste meneer van van Wessel,

Bedankt voor het kenbaar maken van je klacht.
    Vervelend om te moeten lezen dat je wederom problemen hebt met je Apple Airport.

Zou je ons het ordernummer of retournummer van je Apple Airport kunnen toesturen naar Geenglimlach@coolblue.nl ?

Wij kijken graag met je mee.

Beste meneer van Wessel,

Bedankt voor de reactie. Helaas is dit geen factuurnummer van Coolblue. Wellicht is het prettig om via geenglimlach@coolblue.nl de postcode en huisnummer door te geven.
    Na ontvangst gaan wij graag voor je aan de slag
    Hallo Coolblue,

Het kan inderdaad zo zijn, ik heb mij vertapt met een getal. Het moet zijn, 801090600.
    Ik zal via de e-mail mijn gegevens sturen.

met vriendelijke groet,
    R van Wessel
    Beste meneer van Wessel,

Bedankt voor de reactie, via e-mail hebben wij de factuur met ordernummer ontvangen. Vanuit daar zullen wij het contact verder onderhouden.

Macwikki

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?