Opgelost door Coolblue.nl: Coolblue levert gebruikt apparaat en laat de klant er mee zitten. Shitservice.

Familie Willemse

Ik heb bij Coolblue een (dure) espressomachine besteld. Werd vandaag geleverd. Bleek een gebruikt exemplaar te zijn, de koffiegruis zit in de molen! Doos is beschadigd en apparaat overduidelijk gebruikt. Zit ook een sticker op dat hij gecontroleerd is. Dus met de klantenservice gebeld. Excuses, we gaan het oplossen. Heb aangegeven dat ik het apparaat niet terug ga slepen naar het postkantoor, het weegt 20 kilo en het is de fout van Coolblue. Moet daarbij een week op mijn geld wachten, want zo is de procedure. Maar 'we gaan kijken of we u niet met het apparaat hoeven laten slepen'. U raadt het al, moet het dus zelf terug brengen EN het geld is gewoon een week weg. Dus nu is hun probleem mijn probleem????
Dus: Coolblue levert een gebruikt apparaat en de klant mag het oplossen?????
Dit is geen stijl. Alles voor een glimlach???

Jullie komen het apparaat hier ophalen! En het geld direct terug! Heb het nu 3x vriendelijk gevraagd en jullie vegen je achterste met mijn mails af. Sorry voor de toon, maar ik baal hier enorm van. Lees jullie mails eens. Heb daar ook al een andere oplossing in gegeven.

Familie Willemse
    Na een app richting de klachtenafdeling werd ik terug gebeld. Als het goed is wordt het nu opgelost. Ik laat de klacht nog staan tot e.e.a. geregeld is. Blijft wel onbegrijpelijk dat dit volledig moe(s)t escaleren.
    Coolblue.nl
    Beste meneer Willemse,

Wij hebben vernomen van onze retourafdeling dat uw koffiezetapparaat inmiddels is opgehaald en dat het aankoopbedrag gecrediteerd zal worden. Wij bieden hierbij onze excuses aan voor het verloop van deze situatie en hopen dat hiermee alles naar behoren is afgehandeld.

Coolblue
    Familie Willemse
    Klacht is uiteindelijk goed opgelost. Apparaat is opgehaald en een nieuwe geleverd. Maar waarom was daar nou zo'n escalatie voor nodig? Dat mag Coolblue eens goed intern gaan evalueren. Dit was, van zijde van Coolblue, onnodig een klant de gordijnen in jagen en dat vanwege een eigen fout. Maar goed, het is nu opgelost.

Familie Willemse

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?