Klacht Coolblue.nl: Coolblue weigert garantie op reparatiekosten of geld terug binnen te verwachten gebruiksduur

A.G. Lubbers

Acer Aspire 7 laptop van € 1031 (coolblue nieuw sept 2018) is nu voor de derde keer kapot en retourgezonden ( de eerste keer was er binnen een jaar één toetsje los en bij de reparatie daarvan heeft coolblue zelf de laptop zwaar beschadigd ( mee gegooid of laten vallen) en was zowel de buitenkant als de hardware binnen kompleet kapot, daarom voor de tweede keer retour gezonden ik heb de kosten daarvan (paar honderd euro) eerst zelf moeten vergoeden, anders zou de laptop meteen vernietigd worden zei coolblue maar gelukkig heeft coolblue na een maandenlange lange discussie aansprakelijkheid erkend en de kosten vergoed, MAAR : daarna is opnieuw kort na het terugkrijgen de laptop uitgevallen en start helemaal niet meer op .Derde keer retour , Coolblues reparateur zegt het moederbord moet vervangen worden wat € 1064 gaat kosten, fabrieksgarantie van 2 jaar is inmiddels voorbij en dus vindt coolblue dat ik moet betalen voor de reparatie . Volgens mij is aannemelijk tot op tegenbewijs dat dit natuurlijk ook voortvloeit uit het gooien met de laptop bij de vorige reparatie, althans dat hij stukging binnen de te verwachten gebruiksduur van 3 jaar (opinie Uneto) of zelfs 5 jaar (opinie consumentenbond) . Nog voordat ik ja of nee kon antwoorden is de laptop (ongerepareerd) retourgezonden. Coolblue weigert elke oplossing (ik wil deel van aankoopsom terug, want laptop heeft na aankoop maar enkele maanden gefunctioneerd , de rest van de 28 maanden was hij of kapot of onderweg van of naar reparatie, wat ook allemaal maanden heeft geduurd. ik wil deel aankoopsom terug.

ik wil minimaal 50% aankoopsom retour

A.G. Lubbers
    Coolblue laat niets van zich horen, schande!
    Kan de consumentenbond niet reageren ?
    Bijvoorbeeld over het geschil over het onderwerp “ normale verwachte levensduur” ?
    A.G. Lubbers
    Coolblue reageert niet, terwijl ze handelen in strijd met de wet ! Garantie is niet een gunst , maar een wettelijk recht!
    A.G. Lubbers
    Coolblue reageert niet , kan de consumentenbond aub bemiddelen?
    Wat laat Coolblue zich kennen! Geen reactie! Wie zwijgt stemt toe

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?