Opgelost door Coolblue.nl: Coolblue zijn retourprocedure is een enorm risico voor de klant

Hassani1

Een defect product (Ring deurbel) twv € 199,00 retour gestuurd volgens de op de site aangegeven procedure. Deze is door Postnl niet juist bezorgd en op een afhaalpunt terecht gekomen. Coolblue heeft vervolgens een onderzoek op laten starten bij Postnl. Deze geeft aan dat hij toch niet bij het afhaalpunt terecht is gekomen en waarschijnlijk naar Coolblue gaat. U raad het al, daar is hij dus ook niet. Aangezien de procedure op de website van coolblue aangeeft dat je het naar een antwoordnummer dient te sturen blijkt nu dat je daar als klant niet verzekerd bent. Hier waarschuwt men niet voor. Postnl heeft het pakket ingescant en hij is ook gewoon zichtbaar en staat aangegeven als beschikbaar op het afhaalpunt. Ik als klant kan nu Postnl niet benaderen want coolblue betaald hen en is dus de klant. Coolblue noemt het ook letterlijk mijn probleem. We proberen u te helpen met UW PROBLEEM. Ik haal alleen nergens uit de procedure dat ik dat risico loop:

Graag wil ik mijn gerepareerde bel of een vervangend exemplaar

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Hassani,

Wat vervelend om te lezen dat je deze problemen ervaart na de retourzending van je Ring deurbel. Zou je ons je ordernummer of retournummer kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl, dan gaan we voor je uitzoeken wat er nu precies mis gaat en hoe we dit voor je kunnen oplossen.

Groetjes,
    Coolblue
    Hallo,

Ik krijg net bericht via de mail dat jullie toch de deurbel gaan vergoeden. Ik krijg binnen drie dagen een credit. Ik wacht dit even af maar ben vooralsnog blij verrast.
    Coolblue.nl
    Beste meneer Hassani,
    Bedankt voor je reactie. De credit komt jouw kant op.
    Groetjes, Coolblue

Hassani1
De deurbel wordt gecrediteerd en we hebben alvast een nieuwe besteld

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?