Klacht Coolblue.nl: Dat is na deze moeilijke communicatie niet in 1 zin samen te vatten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468110
Gebruiker
R. van Melis
Datum
3 reacties

Details

De klacht

heb in augustus 2019 een waterstofzuiger gekocht. die is al na een paar keer gebruiken lek. nu heb ik hem teruggestuurd en daarna tot 4 keer toe niet gerepareerd produkt terug gekregen. heb de lekkage van de tank aan 4 bezorgers laten zien. de klacht van het probleem uitgelegd aan guillauma,jordh,mike,johannes,christina,dounia,celine,nicky,sandra en nog een paar andere uitgelegd. ook het filmpje van een lekkende tank via messenger gedeeld met coolblue. hierop ook geen verlossend antwoord over hoe dit op te lossen maar wel de woorden van we hebben geen tijd om het filmpje te bekijken! Hoezo geen tijd een filmje van een halve minuut ik ben er inmiddels al een paar uur mee kwijt en nog steeds een lekkende tank!

De oplossing

Het probleem correct oplossen. zoals ook op de faktuur staat:
Altijd 2 jaar garantie,Doen we niet moeilijk over.

3 reacties

  1. Auteur
    R. van Melis
    Datum
    Zie filmpje
  2. Auteur
    R. van Melis
    Datum
    Zo jammer geen enkele reactie! Ik dacht dat ze alles deden voor een glimlach maar je word er gewoon chagrijnig van.
  3. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw van Melis,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat een ontzettend vervelende ervaring. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en zien dat er uitvoerig contact is geweest met onze officiële klachtenafdeling. Helaas kunnen wij niets toevoegen aan de laatste e-mail van 14 juli. Sorry!

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van Melis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing echt waardeloos meer woorden heb ik er niet voor!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen