Klacht Coolblue.nl: de tochiba is niet geschikt voor canal digitaal app

Toshiba 43U2963

Heb bij coolbleu een smart t.v gekocht met een geinplenteerde canal digitaal app,deze zou er voor zorg moeten dragen,dat de app werkt op mijn abonnement bij canal digitaal.

Helaas is dit laatse niet aan de orde.

Heb de smart t.v afgelopen maandag ingeleverd voor reparatie,maar kreeg al gauw door,dat deze smart t.v niet geschikt is voor de intergreerde canal digitaal app.
Dit werd mij duidelijk gemaakt door Canal digitaal zelf.
De Toshiba 43U2963 komt niet voor in de lijst van Canal digitaal app.
Nu is de zaak fors ge escaleert tussen Coolbleu en mij,omdat een of andere flapdrol bij coolbleu het beter weet,dan de technischedienst van Canal digitaal.
In der tijd van aankoop was Geert de verkoper bij coobleu,en deze heeft mij helaas misleidende informatie gegeven,waardoor de smart t.v niet zal werken met de software van canal digitaal.
Ik heb de zaak hogerop gezet,en ook daar flinke kritiek de manier van communiceren,van mij naar Coolbleu toe.

Coolbleu Sandra is zo miselijk bezig,niet meer gezond en niet meer normaal.
Alleen wat coolbleu zegd,is waarheid,ongeacht wat een ander vertelt,is niet waar.

Het is een grote waardeloze organisatie,die haar verplichtigingen niet na leeft.

Coolbleu verkoopt producten,die regel en wetgeving in strijd met deze wet en regelgeving,en alleen wat coolbleu zegd is de waardheid.

Heb hun medegedeeld,dat de klantenservice niet sociaal overkomt,en nog een grote mond na ook nog.

dat het bedrijf mijn aankoopbedrag terug stort van 658,00 euro in totaal,voor 2 tochiba smart t.v met de geintergreerde canal digitaal app.

heden 23-04-2021

bij deze eis ik mijn geld terug,aangezien men niet in staat is een product te leveren die werkt.
    658,00 euro in totaal.
    Coolbleu weigerd elke medewerking in deze zaak,komt ook zeer dictatoriaal over.

Geeft geen enkele medewerking in de dienstvelening zoals deze behoort te zijn,als men ingesprek is,word zonder pardon de hoorn erop gelegd.
    Sociale vaardigheden heeft men bij coolbleu nooit van gehoord.

En eigenwijs als de beste,daar heeft men een 10 voor,maar op een profesionele manier klanten tewoord staan,is er niet bij.

zodra de zaak is opgelost,zal men mij nooit meer bij coolbeu een product gaan kopen,wat zijn zij asociaal in hun gedraging.
    heden 23-04-2021

Als coobleu mij het factuur bedrag niet terug betaald,zal er een juridische en gerechtelijk procedure opgestart gaan worden,men vraagt hier zelf om.
    Ge achtte Heer/Mvr,

Na aanleiding van meerdere telefonische onderhoud, als mail correspondentie, waar ik geen antwoord krijg op mijn gestelde vraag.
    U denkt als cool bleu klantenservice medewerker heel wat te zijn, achter de telefoon, zeer oneerbiedige gedragingen.

Cool bleu vindt het heerlijk om zeer oneerbiedige als onacceptabele gedragingen naar klanten te doen overkomen.

Ik heb cool bleu meerdere malen uitgelegd, dat de Toshiba niet compatibel is, met canal digitaal.

Coo bleu weet dat deze smart t.v niet comptabel is met Canal digitaal, en toch krijg ik mijn aankoop niet terug.

Het heeft ook geen nut en meerwaarde om de smart t.v te laten maken, dit puur om het simpele feit, dat cool bleu donders goed weet, dat de smart t.v niet geschikt is voor Canaldigitaal.

De de oneerbiedige houding als onacceptabele houding van de klantenservice medewerkers man/vrouw heb ik meerdere klantenservice medewerkers gediskwalificeerd, wat niet mijn intentie is geweest.

Wat ik zeer betreurenswaardig vind, is de gehele houding van Cool bleu medewerkers als van de MT-afdeling, tevens heb ik de Europese wetgeving naar u verstuurd, waar u niks mee doet, als in de prullenbak gooien.

Ik vind het zeer bedroevend, zoals heel cool bleu, de klant in de stront laat zakken en niet volgens wet en regelgeving te werk gaat.

Ik vraag bij deze nogmaals aan, ontbinding van de onderlinge overeenkomst, omdat de Toshiba niet compatibel is, met canal digitaal, wat bij iedereen inmiddels bekend is.

Cool bleu blijft in verzuim als ingebrekestelling.

Door cool bleu heb ik mijn lichaamstaal aangepast, door frustratie en kwaadheid waar cool bleu zich niks van aantrekt.

Graag mijn aankoopbedrag terug wensen te ontvangen, omdat het product niet werkt zoals het behoort te werken.

658,00 terug te ontvangen, volgens koopovereenkomst, die per direct ontbonden gaat worden, volgens de Europese wet en regelgeving.

Mijn bakrekening is inmiddels bij uw orgaan bekent, graag per omgaande mijn aankoopbedrag terug te storten op mijn bankrekeningnummer.

En graag een retourticket aanmaken voor retour smart t.v .

In afwachting van uw reactie,

Groetjes,
    Hans
    Coolblue.nl
    Beste Hans,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ondertussen heb je uitvoerig contact gehad met onze klachtenafdeling.

Wij hebben jouw voorzien van ons standpunt en daarmee is het dossier gesloten.

Coolblue

hansje9
Het probleem is niet opgelost,cool bleu is en blijft zo onbeschoft en ditatoriaal in haar gedrag. Alleen coll bleu bepaald de regelgeving en de klant kan dood vallen. Dat is de karakter van cool bleu. Zeer onprofessioneel in heel haar gedrag,als ook de met, klantenservice Te walgelijk voor woorden

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?