Klacht Coolblue.nl: doos niet compleet

Klachtnummer
# 619042
Gebruiker
dehunter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zondag j.l een muurbeugel van het merk blue built gekocht .prijs 89.00 euros maandag avond gaan monteren,na de gaten van 10m/m geboord te heben bleek de pluggen 12 m/m tezijn .dus snel naar de Gamma, om 10 m/m tekopen iritatie volop.na de klacht bij de klante servige gebelt te hebben kreeg ik het idee dat ik het bos in werd gestuurd,als antw. kreeg ik wij gaan dit door geven.Verbinding verbroken.

Gewenste oplossing

kontact met mij opnemen
klant no.1942327
order no .66236823

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt.

    Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar.

    Met vriendelijke groet, Sandra

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen