Klacht Coolblue.nl: Een in december 2019 gekochte laptop gaat vandaag voor de 4e keer retour voor reparatie

A Willemsen

Beleid in reparatie laptop

Ik wil dat het bedrijf de service aanpast.
Na 3 keer heb je recht op vervanging of een bedrag terug.
Maar, dat gaat pas in nadat het product voor de 4e keer is nagekeken door dezelfde reparateur die het al 3 keer eerder heeft gepresteerd het ( zelfde ) probleem onopgelost te laten.
De trage voortgang ( pas 4 tot 5 dagen na versturen bevestiging dat het apparaat binnen is, een week om het zelf te bekijken, een week om het op te sturen naar een 2e reparateur die dan ook weer een tijd nodig heeft om vast te stellen dat het kapot is ) gaat er ook dit keer weer toe leiden dat er een lange periode is zonder laptop.

De laptop is eigendom van een examenkandidaat die aangewezen is op online lessen wat het allemaal nog net een tikje dringender maakt.

Coolblue kan echter niet van zijn eigen beleid afwijken al erkennen ze volmondig dat het raar is en dat er gewoon nu recht is op vervanging of iets dergelijks.
Maar, pas als de papieren in orde zijn....

Een antwoord waar we wat mee kunnen , dat is fijn. Blijft het wel wat raar dat dit via dit kanaal wel een concrete belofte oplevert maar vooruit, een kleine glimlach en een beetje blij nu.. Inmiddels is Coolblue mij denk ik spuugzat. Maar goed, ik hen ook. Niet de helpdeskmedewerkers, die er uiteindelijk ook niet veel aan kunnen doen, maar wel het beleid van dit bedrijf. Het pakje is aangekomen volgens track and tracé, maar coolblue kan t niet vinden. En dus start er een onderzoek ( 12!! Dagen) . Wiens fout is dat dan? Ga het dan op post nl verhalen ofzo, maar wij trekken aan t kortste eind hier. Geen laptop voorlopig dus

A Willemsen
    Geen reactie tot nu toe, afwachten dus...
    Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Je hebt gelijk, dit is niet wat je van een laptop van deze waarde en leeftijd mag verwachten.

Wij zien dat de 4e reparatie melding is gemaakt, maar wij wachtende zijn op de laptop. Wij willen je vragen deze direct op te te sturen. Bij ontvangst zetten wij direct een shoptegoed voor je klaar ter waarde van € 1399,-. Wil je de laptop zo compleet mogelijke en heel goed ingepakt versturen?

Je kunt de verzendlabels gebruiken die horen bij Retournummer: 5718573

Ons excuus voor het ongemak. We gaan zorgen voor de oplossing én de glimlach.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?