Klacht Coolblue.nl: Ereader vastgelopen binnen 3 maanden.

Leesgraag

Mijn klacht is dat de ereader die ik bij hen heb gekocht na 3 maanden tijdens het lezen stuk is gegaan. Het betreft hier de sowfware aangezien er ineens allemaal zwarte strepen in beeld verschenen. Ik heb hierover gecommuniceerd, mails, brieven, 2 aangetekende brieven maar 0 reactie gehad. De enige reactie in de eerste mail was dat het glas kapot was en dat dat niet onder de garantie viel. Echter het is niet het glas, het product is binnen 3 maanden stuk gegaan. Het lijkt mij dat ik aanspraak kan maken op het wettelijke garantietermijn van 6 maanden bij een ondeugdelijk product

Ik wil sowieso een redelijk antwoord, tot nu toe geen reacties gehad, en mijn geld terug.

Leesgraag
    Ik zou heel erg graag na bijna 7 maanden eens een keer een antwoord willen hebben van Coolblue. Ik heb nog nooit zoiets . Gewoon niet reageren, nergens op. Hoe onbeschoft kun je zijn naar klanten.
    Coolblue.nl
    Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Op 24-07-2020 hebben wij je van ons standpunt voorzien. Helaas kunnen wij daar niets aan toevoegen.

Coolblue

Leesgraag
Coolblue wil op geen enkele manier de verantwoording nemen voor het feit dat ze mij een ondeugdelijk product hebben gestuurd. Ik heb wettelijk gezien recht op een schadevergoeding en dat weigeren ze.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?