Opgelost door Coolblue.nl: Finke schade

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 184859
Gebruiker
eefjek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde een wasmachine en droger bij Coolblue. De oude apparaten werden door de bezorgers meegenomen (7 september). Maar nu is het trappenhuis echt enorm beschadigd op drie plekken. Daarvan heb ik foto's opgestuurd naar Coolblue. Slechts één schade wil Coolblue erkennen en die vergoeden met een cadeaubon van 25 euro. De grootste schade wordt door Coolblue niet erkend, want Coolblue zegt : "de schade te hoog zit op de deurpost".
Dat is een ongefundeerde reactie. Als een apparaat de trap OP wordt gedragen, dan - inderdaad- komt een (zwaar) object niet langs die plek op de deurpost, maar bij het NAAR BENEDEN dragen van de oude apparaten komen de objecten juist precies tegen die plek aan. Echter: een goede sjouwer zou het voorzichtig doen, maar nu is dat niet voorzichtig genoeg gebeurd door de bezorging van Coolblue. Nu is het (onlangs) mooi geverfde trappenhuis fors beschadigd.


Coolblue beweert steeds dat als er schade zit aan het houtwerk dat dan ook het apparaat schade moet hebben. Dat is echt onzin. Een wasmachine krijgt geen schade als het in zacht hout van een deurpost (jaren 20) wordt gestoten

De oplossing

Er is schade aan het verfwerk op drie plekken in het trappenhuis.
Er zijn drie schadeplekken die moeten opnieuw worden geverfd door een erkend schilderbedrijf. Ik wil dat Coolblue het schilderwerk volledig vergoedt.
De cadeaubon van Coolblue haalt niet de schade weg en hoeft niet te worden opgestuurd.

Coolbluie biedt nu 30 euro aan of een reparatie aan de trapleuning maar de grootste schade zot aan de deurpost en 30 euro is VEEL te laag om die schade te laten herstellen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
eefjek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Financiele tegemoetkoming
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen