Klacht Coolblue.nl: Garantie afwikkeling tv

Niek

Nadat wij een Nieuwe Samsung soundbar aan onze 1,5 maand oude Samsung tv koppelden gaf de tv geen beeld meer. Via Samsung dit proberen op te lossen, maar zij geven geen gehoor. Coolblue daarentegen wel, na een korte chat werd mij toegezegd dat ik door een technicus werd gebeld. Met de technicus e.e.a. doorgenomen en hij gaf aan dat hij geen oplossing meer wist, hij zou een retour order aanmaken voor de afdeling retour. So far so good.
Per mail krijg ik een linkje toegestuurd om een extern bedrijf te laten komen om naar de tv te kijken (hij was toch kapot?). Jammergenoeg moeten we wel minimaal een week wachten voordat men langs kan komen, volgens coolblue was dit de snelste manier.
Wat ik mis is een stukje service van coolblue, ik voel me nu een speelbal tussen coolblue en Samsung. Zeker gezien het feit dat het om een bijna nieuwe tv gaat. Coolblue is dus na de 14 dagen bedenktijd niet zo schappelijk meer zoals ze willen doen voorkomen.

Een snellere oplossing, met de vakantie en de kerstdagen voor de deur is het wel prettig dat je een tv heb waar je ook iets op kunt zien.
Zeker aangezien de tv slechts 1,5 maand oud is.

Coolblue.nl
    Beste meneer Oosterhuis,

Het is natuurlijk spijtig dat er niet sneller een oplossing kon worden geboden voor dit probleem. Voor wat we begrijpen is er niet genoemd dat het ook via ons kan lopen. Hiermee zou het 'kastje-muur' probleem kunnen worden verholpen. Dit duurt echter wel langer (zeg twee tot drie weken) en vereist het toezenden van het toestel. Sneller dan dit is dit niet op te lossen.

Mocht het toezenden/via ons laten lopen van de klacht gewenst zijn, horen wij het graag.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?