Klacht Coolblue.nl: Geen communicatie, onnodige kosten voor klant

Metketchup

Bij coolblue bestelde ik op 13 november een wasmachine en droger, als bezorgmoment koos ik voor maandagavond 18 november, ik heb geen vrije dagen op werk, dus het kon niet anders, en betaalde 29 euro voor de avondlevering.
Toen werd het maandag, en kreeg een email dat het om 15.00 in de middag werd geleverd. Direct om 8 uur bel ik naar coolblue, maar ze konden alleen een nieuwe afspraak maken en mijn 29 euro terugstorten. Omdat de hele week volzat voor mij, heb ik een uur vrij gekocht op werk en besloten om de middag dan even naar huis te rijden.
Om 09.15 kreeg ik een sms dat ze binnen een half uur bij mij waren. Omdat ik dit om 09.30 las ben ik halsoverkop naar huis gereden. Daar trof ik niemand aan, dus na een paar minuten heb ik weer gebeld, het was een foutje, sorry zeiden ze. Erg geïrriteerd reed ik weer naar huis, ook omdat ik nog een extra uur vrij moest kopen hiervoor.
Mij werd een voucher van 10 euro aangeboden, mijn werkelijke kosten doordat mijn avondlevering niet door kon gaan bedragen rond de 50 euro. Allemaal omdat ze dus zonder bericht mijn betaalde levermoment niet konden halen.

Ik vraag om mij voor de gemaakte kosten te compenseren

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de levering niet volgens afspraak is verlopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Wij maken dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Helaas heb jij daar nu niets mee aan.

Gezien de situatie begrijpen wij goed dat je de € 10,- voucher een teleurstellend aanbod vond.

Daarbij moeten wij wel zeggen dat de compensatie een gebaar is voor het ongemak. Hoe vervelend de situatie ook is. Deze compensatie is geen vergoeding voor vrije dagen of gemiste inkomsten. Het vergoeden van jouw onkosten behoord niet tot de mogelijkheden.

Coolblue

Metketchup

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?