Klacht Coolblue.nl: geen geld retour storen binnen de afgesproken zes weken

Klachtnummer
# 383570
Gebruiker
j kruithof
Datum
2 reacties

Details

Klacht

op 26 mei een samsung tablet gekocht met een cashback actie van 75,- wat binnen zes weken op je rekening retour gestort kan worden, meerdere malen contact opgenomen met coolblue en ze kunnen niet aangeven wanneer het geld retour gestort kan worden.

Gewenste oplossing

aangeven wanneer het geld retour gestort word en niet iedere keer een reactie geven waarin ze geen duidelijke oplossing bieden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Coolblue.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    j kruithof
    Datum
    tot op heden totaal geen reactie gehad van coolblue.
  2. Auteur
    j kruithof
    Datum
    Na meerdere keren contact gehad met coolblue is eindelijk het bedrag op mijn rekening gestort

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen