Klacht Coolblue.nl: geen geld retour

Ner02.

Een Miele stofzuiger besteld, was er niet tevreden mee en daarom binnen een week retour gedaan. Daarvoor in de ruil wilde ik bij coolblue een Bosch stofzuiger bestellen, maar deze kon alleen geleverd worden als de Miele al binnen was bij coolblue. Omdat de Miele (naar zeggen van coolblue) zoek was geraakt in de postsorteercentrum, liet de nieuwe Bosch wel erg lang op zich wachten. Waarom is coolblue zo argwanend en stuurt het niet gelijk de nieuwe stofzuiger op?? Waarom moeten jullie eerst de oude bestelling binnen hebben voor jullie de nieuwe opsturen?? Gelukkig gaan de jongens en meiden van Bol.com wat effici├źnter te werk. Afijn...na een paar keer gebeld te hebben met de klantenservice over de status van mijn retourzending, heb ik bijna na twee weken te horen gekregen dat de Miele eindelijk terecht was. De Bosch had ik inmiddels geannuleerd en een paar keer heel duidelijk aangegeven dat ik mijn geld terug wilde. Nu hoor ik dat de aankoopbedrag niet teruggestort gaat worden, maar dat het omgezet is in een shoptegoed. Pardon?? Het is een groot gekkenhuis bij coolblue. Van incompetente klantenservicemedewerkers tot kapotte producten. Om binnen de wettelijke termijn van 2 weken te zitten, wil ik deze week nog mijn aankoopbedrag terug. Geen ander stofzuiger, geen shoptegoed. Gewoon mijn aankoopbedrag zoals jullie die van mij hebben ontvangen!

Ik wil met wettelijke rente mijn aankoopbedrag terug, nu duidelijk is dat het aankoopbedrag niet binnen 2 weken overgemaakt gaat kunnen worden. Fatale termijn is verstreken/ coolblue is eerder in gebreke gesteld.

Ner02.
    Nog steeds niet opgelost
    Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Uner,
    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verloopt. Wij willen hier graag induiken, maar missen de gegevens om jouw order erbij te pakken. Wil je ons het order nummer geven?

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?