Klacht Coolblue.nl: Geen gepaste oplossing voor mijn klacht vanuit Cool Blue

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449250
Gebruiker
R. Baidjoe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 2016 een stoomgenerator van Phillips gekocht voor 199,- euro. Deze is na 2x reparatie vervangen voor een nieuw exemplaar. Het nieuwe exemplaar ligt nu weer voor de 2de ter reparatie bij cool blue. Het verschil nu is dat de kosten voor reparatie voor mij zijn omdat de garantietermijn verlopen is.
Ik ben het hier niet mee eens, omdat ik bij iedere reparatie herhaaldelijk heb aangegeven dat ik geen vertrouwen meer had in het product. en een andere oplossing wilde.
Ik vind dat ik recht het op een deugdelijk product. Wie kan mij, gezien de geschiedenis van dit product, nog garanderen dat het niet weer zal gebeuren. Na 2 wkenheen en weer gemail blijven zij voet bij stuk houden en ik ook waardoor we geen steek verder komen

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    R. Baidjoe
    Datum
    Beste Cool Blue, kom je verplichting gewoon na! En laten we dit op een fatsoenlijke wijze oplossen.
  2. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Baidjoe,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Natuurlijk balen als jouw product kuren vertoont. Op 26-10-2017 is jouw product gerepareerd en op 08-01-2018
    hebben wij jouw product omgeruild.

    Ondertussen is de garantie verlopen en ook kun je geen aanspraak maken op de economische levensduur. Wij begrijpen dat je baalt. Maar het product is ondertussen afgeschreven en toe aan een vervanging.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Baidjoe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Ik heb wettelijk recht op een deugdelijk product ongeacht reparatie of vervanging of garantietermijn. Je kunt een apparaat repareren of vervangen maar als dit apparaat ook niet naar behoren werkt kom je plicht naar de consument niet na! En herhaaldelijk roepen dat het Balen is, is geen oplossing. Jullie houding naar mij is Balen!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen