Klacht Coolblue.nl: Geen levering besteld apparaat

P.K. van Dijk

Vrijdag 27-08-2021 een stofzuiger besteld bij Coolblue.
Geen bevestiging ontvangen. In de bestelbon werd vermeld dat ik voor zaterdagochtend een mail zou ontvangen. Niet geregeld. Zelf gevraagd hoe het verder ging, geen reactie.
Zaterdagavond zat in mijn brievenbus een mededeling dat de bezorger mij niet thuis had getroffen en het pakket was bij een afhaalpunt afgegeven op 2 km. van mijn adres Geen mail gehad noch van Coolblue noch van de bezorgdienst. Ik ben 82 jaar en niet zo mobiel meer en zou een taxi moeten nemen om het pakket op te halen. Dit aan Coolblue gemeld maar geen oplossing. Kortom zoek het maar uit. Heeft het nog zin om een klacht in te dienen over Coolblue? het aantal klachten rijst de pan uit.

Zorgen dat het bestelde op korte termijn wordt geleverd.
De Consumentenbond moet dit bedrijf aanpakken.
Ik ben lid van de Consumentenbond om dit soort zaken aan de kaak te stellen.
Testen van apparatuur dat na één of twee maanden al verouderd is hoeft van mij niet zo nodig.
Ze bieden geen oplossing. Zoek het zelf maar uit. Pakket niet bezorgd en afgegeven bij een afhaalpunt. Kun je het niet ophalen? Nou jammer dan. Pakket wordt na een week teruggestuurd en het geld wordt teruggestort. dus nooit weer iets kopen bij Coolblue. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en zeggen dat het de werkwijze is van de pakketdienst

P.K. van Dijk
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Coolblue.nl
    Beste meneer van Dijk,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie. Zodra de bezorgen van PostNL het pakket bij het eerste bezoek niet kan afleveren, gaat het direct naar een PostNL punt zodat de klant het pakket zelf kan ophalen.

Hoe vervelend ook, dit heeft PostNL opgenomen in haar dienstverlenging. Zodra het pakket bij ons retour is, zullen wij de bestelling annuleren. Je krijgt je geld terug. Sorry dat wij je niet anders kunnen berichten.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?