Opgelost door Coolblue.nl: Geen product geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 435620
Gebruiker
Eeftink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 30 maar een ps4 besteld nu 13 april is mijn pakket nog steeds niet binnen en het product is niet op voorraad nu proberen ze me af te schepen met mijn geld terug en 50 euro op mijn nieuwe aankoop je denkt toch niet dat ik voor de eerste keer bij coolblue bestel het compleet fout gaat ik genoegen neem met 50 korting op mijn volgende aankoop het product wat ik besteld heb kost 400 euro die 50euro voucher is een lokkertje om nog iets te bestellen investering in jullie zelf geen compensatie

De oplossing

Ik wil geen voucher dan sturen ze me maar 50 euro extra terug koop nooit meer iets bij jullie

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bas,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt. Wij begrijpen dat je baalt. Direct hebben wij jouw gegevens erbij gepakt. Op 13 april ben je met onze klantenservice tot een oplossing en compensatie gekomen.

    Ons excuus voor het moeizame verloop.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eeftink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen