Klacht Coolblue.nl: Geld niet volledig retour en retourzending gedeeltelijk verwerkt

# 619220
Martijn2904

Na bijna 2 weken wachten is mijn retouzending slechts gedeeltelijk verwerkt en wordt niet het volledige bedrag gerestitueerd. Slechte verwerking in het magazijn. Dit is een rare gang van zaken aangezien het om één product en één retourzending ging. De e-mail over de retourzending bevat een link onderin naar de klantenservice die niet goed werkt. De klantenservice is telefonisch ook erg moeilijk te bereiken. Na meerdere keren ruim 15 minuten in de wacht te hebben gehangen is het probleem niet verholpen. Ik neem geen genoegen met nog eens maximaal 9 dagen wachten op een antwoord en heb veel tijd door de slechte verwerking verloren.

Ik wil graag het volledige bedrag zo spoedig mogelijk retour en een compensatie voor de verloren tijd en telefoonkosten. Dit is ook toegezegd in telefonisch contact met Latifa van de klantenservice.
Geen reactie op klacht

Martijn2904
    Nog steeds geen reactie van Cool Blue ontvangen over deze klacht. Ik wacht nog steeds op het resterende bedrag.
    Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan verwacht. Ondertussen is onze backoffice betrokken bij jouw case en mag je binnenkort een reactie verwachten.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?