Opgelost door Coolblue.nl: Hoewel garantie wordt laptop niet op tijd gemaakt en is uit het arsortiment.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 347971
Gebruiker
Zonneplanmol#0810
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb voor mijn dochter voor het laatste schooljaar havo 5 een nieuwe laptop gekocht met garantie. Nadat we problemen kregen met het beeldscherm hebben we binnen garantie de laptop terug moeten sturen voor reparatie. Na een aantal weken kregen we te horen dat de laptop niet meer k het arsortiment zit en werd voorgesteld dat ik het aankoopbedrag terug kon krijgen. Ik heb niet voor niets garantie afgesloten en het resultaat is nu dat mijn dochter geen laptop heeft voor haar examen jaar en we hoewel garantie er geen vergelijkbare nieuwe laptop is. Ik bedenk me wel een aantal keer voordat ik weer iets koop met garantie! ( wat us helaas al eerder voor andere bestellingen. Gedaan heb. Ik wil zo snel mogelijk een gerepareerde of nieuwe laptop.

De oplossing

Zo snel mogelijk een gerepareerde laptop (bijna 2 maanden weg) of een vergelijkbare nieuwe.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Mol,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat vervelend dat de reparatie van de laptop van jouw dochter zoveel tijd in beslag neemt. Direct hebben wij jouw gegevens erbij gepakt en in dit geval gaat het niet om garantie maar om de verzekering. Je bent verzekerd voor diverse gebeurtenissen. wij moeten bij een verzekering altijd de verzekeraar op de hoogte brengen. Dit kost tijd, gelukkig is er ook goed nieuws. Je hebt gister reactie ontvangen van onze retourenafdeling. De HP is gemaakt en onderweg naar Coolblue. Wij sturen de HP zo snel mogelijk naar jouw toe.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zonneplanmol#0810
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een nieuwe laptop gekregen inclusief garantie. Wat mij betreft is het probleem nu netjes opgelost, ook al verdient het niet de schoonheidsprijs wat betreft het gehele traject. Uiteindelijk toch tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?