ik heb telefoon iphon 5 gekocht is nieuw en de telefoon is kappot en daarna terug gestuurd naar coolblu coolblu zigt dat moet ik 300 euro betalen voor reberated ik kan niet dit bedrag uitbetaling en de abnnomment gaat door wat moet ik doen met simkaart zonder telefoon eiginlik moet nieuw telefoon sturen
Gewenste oplossing
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
5 reacties
Auteur
seror
Datum
nu jullie willen 33 euro betalen en de proplem gaat oplesing of niet eerst keer ik heb van jullie gehoord en de telefoon los van de simkaart van de abnomment
Auteur
Coolblue.nl
Datum
Beste mevrouw Gad,
Wat vervelend om te lezen dat uw iPhone het niet meer doet. We kunnen ons goed voorstellen dat u hier stevig van baalt. We denken natuurlijk graag mee voor een passende oplossing. Het blijkt bij uw telefoon echter zo te zijn dat de schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het toestel. Door schade aan de SIM-kaart-tray kan de SIM-kaart niet meer door de telefoon herkend worden. Jammer genoeg valt gebruikersschade niet onder de fabrieksgarantie, waardoor u inderdaad zelf zult moeten betalen voor de reparatie van dit toestel. U heeft inmiddels aangegeven dat u het toestel ongerepareerd retour wil ontvangen, na betaling van de onderzoekskosten. Hiertoe heeft u ook een betalingsverzoek van 33 euro ontvangen. Mocht u hier nog vragen over hebben, kunt u altijd contact opnemen met ons via het e-mailadres geenglimlach@coolblue.nl.
Met vriendelijke groet, Coolblue
Auteur
seror
Datum
ik heb defect telefoon van uw ontvangen daarom heb ik meten naar jullie teruggesured
Auteur
Coolblue.nl
Datum
We begrijpen goed dat uw telefoon niet naar behoren werkte toen u deze ontving. Uw SIM-kaart werd niet herkend door het toestel, ook niet als u een andere SIM-kaart probeerde. Echter er is ook fysieke schade vastgesteld, die niet onder de garantie. De zijkant van de telefoon is beschadigd en de SIM-tray ziet er geforceerd uit. Deze schade is ontstaan door verkeerd gebruik. Om deze reden kunnen wij u geen gratis omruiling aanbieden. We hebben u aangeboden het toestel ongerepareerd retour te ontvangen na betaling van 33 euro onderzoekskosten. Het verzoek tot betaling heeft u hiervoor dan ook per e-mail ontvangen.
Auteur
seror
Datum
ik heb defect telefoon van coolbluw ontvangen wat beteken defect telefoon de telefoon kan niet simkaart herkend ook met ander simkaart daarom meten naar jullie terug sturen en nu eigenlijk moet mijn geld terug of ander telefoon niet extra betalen dat is niet logic
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.